Kızlar bebeğim 10 aylık olmak üzere. Diş çıkardığı her dönem mutlaka ishal oluyor ve pişik oluyor. Şimdi üst dişler patladı ama uzaması büyümesi de sıkıntı yapar dedi doktorumuz daha önceki diş çıkarmalarında ishal olduğu için yine tahlil vermiştik ama temiz çıkmıştı hepsi. Diş ishal yapmaz diyorlar ama resmen yapıyor karnı ağrıyor bağırarak uyanıyor nasıl kolay atlatabiliriz bu süreci tavsiyesi olan var mı