1 hafta sonra 14 aylık olacağız . Fakat gece çok sık uyanıyor bu ara ve ağlama krizine giriyor devam etmiyor. Salona getirdim mama yedirdim emzirdim uyumak istemiyor..normalde emzirip yatiririm devam ederdi ama kaç gündür devam etmek istemiyor ağlıyor sürekli ne derdi var anlamıyorum keyfi yerinde sadece uyumak istemiyor 🫣 1 saat uyumamışımdir gün içinde de tek uyku yapıyor ona rağmen bu sekildeyiz.. nasıl bı düzen yapmam lazım inanın çözemiyorum