Kızlaaar ne olur içimi rahatların bebeğim 10 aylık bu aralar katı gıdada da çok sorun yaşıyoruz yiyordu şuan katı gıda reddi başladı fakat problemimiz daha başka ..Önüne yiyecek olarak ne koyarsam eliyle yere fırlatıyor sadece mıncıklıyo saçına başına sürüyo ağzına götürüp yeme eğilimi hiç göstermiyor aranızda çocuğu böyle olan var mı çok zorlanıyorum nasıl alıştırmaya başlayacağım erken değil sanırım artık kendi birşeyler yeme çabası olması lazım çok üzülüyorum yardımmm edinnn 😥