cansusrgl Bende bugün üçüncü günüme girdim genel anestezi altında sezeryan oldum. Ayağı kalkmakta zorlanıyorum ve yarım yürüyorum dikişlerimden dolayı dik yürüyemiyorum şuanda, bu dikiş ağrılarım ne zaman geçer kaçınçı günden sonra iyi olurum acabaa ?