helinmihra Alerjik reaksiyon olabilir bence vakit kaybetmeden bir acil servise götürün ,çok geçmiş olsun
Zeyzesare helinmihra acile getirdim ya alerji ya uyuz dedi çarşamba günü en erken randevu aldım alerji ilacı verdiler
Sesimgeliyomuuu Zeyzesare beyaz sirkeyle silin doktora gidene kadar xabion losyon var Büyük ihtimal doktorlarda o şekilde bir losyon verecektir Biz de geçirdik bence hiç vakit kaybetmeden losyonu alın ve tedaviye başlayın çok geçmiş olsun profilime girerseniz uyuz alakalı postlarım var Bakarsınız
Zeyzesare Sesimgeliyomuuu bu ilaçları verdi Ilhan Varank eğitim araştırma hastanesinde Mehmet Karaca diye bi doktor var çok iyi yarına buldum gidicem göstericem
Sesimgeliyomuuu Zeyzesare losyonları evet genelde bunları veriyorlar ama ben xabion Kullanmıştım Şimdi ne yapayım onu şimdi kızıma da çocuk için olanları kullanmıştım Biraz da temizliğe çok önem vermek gerekiyor Allah yardımcınız olsun inşallah çok kısa sürede atlatırsınız yavrum nasıl üzüldüm gördüm
Zeyzesare Sesimgeliyomuuu Allah razı olsun inşallah geçer ya yarın götürücem hayırlısıyla kimsenin başına gelmesin