Kuzeymiram Gizmokzilla merhaba post paylasamiyorum , dönüyor dönüyor bekliyorum ama yok paylaşılmıyor yardımcı olur musunuz SweetMom__
aslhnkrts nzl96 7 aylıkken koyduk biz valla herkes doktor önermedi diyo ama bize doktor önerdi öyle alıp koyduk
durulandiniz nzl96 Onlar hazır olduğunda sürünür,emekler,ayağa kalkar ve yürür.. Yürüteç , kazalara sebep olabilir. İçe basma parmak ucunda yürüme en sık karşılaşılan yarattığı problemdir. Bebiş için bir yürüme arkadaşı alın🥹🙏
SweetMom__ nzl96 koymadım maşallah kendisi heryere tutunup kalkıyor bazen bir kaç adim atıyor düşüyor.
zeynepyusufaslan nzl96 6 aylıkken koydum ama sınırlı koyuyorum 10-15 dakika . Aşırı seviyor bizimki ve daha önce basamazdı fçdik durazmazdı basmaya başladı
Gizmokzilla Kuzeymiram uygulamanız güncel mi annemiz? Telefonunuza yazılım güncellemesi geldiyse ve yapmadıysanız da böyle problemler oluşabilir. Kontrol edip dönüş sağlayabilir mısınız özelden? 💐