7 ay olucak, 7 aydır bir bebiş iştiyoruz ama olmuyor Rabbimden hayırlısı tabiki ama benim yumurtam çatlamıyormuş pcos var doktorum öyle demişti çatlamadığı için kiste dönüşüyor. Sorum ise şu eşim gereksiz masraf olarak görüyor ama sizce bu ay ovulasyon testi denesem 25 gün boyunca olumlu olur mu ki ovulasyon testine çok umut bağlıyorum ama en azında gidişatı görürüm ve bu ay doktorumdan çatlatma iğnesi istiycem sizce almalımıyım gerekli mi çok kafama takmaya başladımm 😞😞