mehtapmilan Anneler bebeği sabaha kadar uyumayıp sonradan düzelen annemiz varmı. Varsa lütfen cevap verin. Bana hiç düzelecek gibi gelmiyor. Gerçekten düzeliyormu . 4 aya girecek nerdeyse hep uykuya direnç gösteriyor ve asla düzelmeye niyeti yok 😔
3kedili2bebekli mehtapmilan 5. Aydan sonra düzelttim desteksiz uykuya da geçirdim kurulu alarm gibiler o aya kadar ne gece ne gündüz uyurlardi 4. Ayda geceleri uyanık kalıp gündüzleri uyumaya başladılar sonra saatleri kaydira kaydira duzelttim şükür
yumamiii mehtapmilan ilk zamanmar gibi zor olmuyor 6. aydan sonra daha güzel uyuyor ama emiyorsa gece 2-3 saatte bir uyanp emip uyuyor ama inan ki zorlamıyor. İlk zamanlardaki gibi ya da vücudumuz alışıyor bilmiyorum . Ama uyku saati oturuyor gece uykusuna geçiş saati belirleniyor vs daha iyi olacak merak etme
alinduhatg Duygu777 doğdugu günden 26 ayına kadar uyku sorun nedir bilmedim uyku saatleri bellidir hiç şaşmazdı sımdı 2 ay olcak felaket uyumak istemiyorum diyor artık yavaş yavaş düzene sokuyorjm bende inşallah olcak Gece hiç uyanmaz hasta degılse tabi ki
3kedili2bebekli mehtapmilan o zaman gündüz anneannesi çok uyutuyor gece o yüzden uyumuyor büyük ihtimal
mehtapmilan yumamiii inşallah ya inşallah herkes 40 çıksın düzelir dedi düzelmedi 3 aya gelsin düzelir dedi düzelmedi hala bekliyorum umutla
ayseadasu Benm 1 yaş 18 günlük hala düzelmedi gece de doğrudüzgn uyumuyo ne yapıcam bilmiyorum emmyi bırakınca düzelir diyolar şimdide umarım düzelir