Sizce iyi bir şey mi?
Yada yalnızken ona eşlik etmeli miyim?
Her iki şekilde yapmaya çalışıyorum ,
yalnız da çok güzel oynuyor ..
ama vicdanen rahat değilim .. onu ihmal ediyorum hissine kapılıyorum:(
Benlede güzel oynuyor ve çok mutlu oluyor.
Kafam karıştı sizler ne yapıyorsunuz?