AleynaNur228 ben tıbbi sekreterim 2 yıl okudum ardından 1 yıl KPSS çalışıp atanmayı bekledim ve çok şükür hakkımla atandım keşke bu tarz konularda torpil hiç dönmese neyse artık memur dışında tıbbi sekreter belgesiyle özel hastane dışında devlet hastaneleri alım yapmıyor sadece eskiden giren vergi giriş personelleri var