jdjdjf aynen öyle eşim çalışıyor çocuk var ben çalışamıyorum açıkçası evladımı kendim büyütmek istiyorum calsimakts istemiyorum suanlik .16 aylık dha kızım.ama olmuyor işte .bizim sillerin ikisinde durumları iyi ama pintinun tekiler. Ben bunu anlamıyorum evladı zor durumdayken kendileri bolluk içinde yaşayanlar.