cansuatlas8 Kızlaaar Bana 3 yıl önce falan tanıdığımız biri muska yapmıştı bugün içini açtım baktım ama pek dua gibi gelmedi anlayan varsa bi bakabilir mi iyilik için mi yapılmıştır  https://share.icloud.com/photos/078CySr2sNfSgihu8TgSPp45A
D_deniz cansuatlas8 neyle yazılmış bu safran ile mi yazılmış. Evet muska. Koruma muskası. Sizi okuyup bakım yapıp sonra, da muska mı yazdı kişi yoksa öylece mi yazıp verdi. En iyi koruma ayet’el kürsi okumaktır aslında o duayı ezberleyin
hasibekar cansuatlas8 sayılar var ama çok karışık yazmış kelime olarak çıkmıyor çeviriye de bakın
cansuatlas8 D_deniz öylesine yazıp verdi akrabamız zaten bende hiç kullanmadım bugün içini açıp baktım ama dua gibi gelmedi o yüzden sormak istedim kötü biride değil kötülüğümü isteyecek biri değil ama yinede şüphe duydum farklı geldi bana 🙏🏻
D_deniz cansuatlas8 koruma muskası böyle olur. Kulkanılmayan muskaları 3gün sirkeli suda bekletip akan suya salın. Kulkanılmayan muska kenarda durması iyi değil
cansuatlas8 hasibekar baktım çeviriden sürekli farklı şeyler çıkıyo çeviri bile anlamadı zaten hiç sevmem böyle şeyleri seneler sonra buldum dolapta 😏
Kifoo İyilik için bile olsa muska dinimizde uygun değildir büyüye girer sen onu sirkeli suya koy yakınında varsa akan dereye veya denize at sakın yakma yırtma çöpe atma
cansuatlas8 Kifoo çok teşekkür ederim zaten hiç kullanmadım bende istemiyorum böyle birşeyi dolapta buldum bugün seneler sonra dediğiniz gibi yapayım o zaman 🙏🏻