Elfylmzkk HeeSenCokBiliyon hayır regli kafaya takmadım. Genel olarak bi sorunum taktıgım bişim yoktu. Hormonların yuzunden gergin oldgumu düşünüyordum. Ki oyle de oldu. Dun regl oldum ve sakinleştim alakasız bi şekilde
HeeSenCokBiliyon Elfylmzkk sevindim adınıza. Zaten normalde de gecikince gerginlik oluyor insanda kadın olmak çok zor ahh ah 😐