Cananne12 Kızlar bugün 1 gün oldu. Ama sağ göğsüm çok şişti mastit olurum diye korkuyorum. Sağım yapmalıyım, ya yaparsam tekrar süt gelirse diye de endişeliyim. Ne zaman tamamen göğüslerimden kesilir süt?
Naciyeylmz Cananne12 benimde oldu sağ cnm rahatlayans kadar çok sağma süt kalsın biraz her gün az az sağ bir haftaya geçer ne ara bitti gitti diyorsun dönüp bakıp şuan sen öyle yazınca o acıyı hissettim bu yöntemle geçmişti geçmiş olsun 🤍🤍🤍
Cananne12 Naciyeylmz teşekkür ederim. Umarım tez vakitte geçer, hem duygusal anlamda da kötüyüm sonuma emzirme aramızdaki bir bağ idi oğlumla 🥺 sabah sağayım azıcık..
Naciyeylmz Cananne12 biliyorum ewet öyle ama öbür turlude siz kötü oluyorsunuz aslinda hem hüzün hem rahatlık bıraksa bile size sıkıca sarılması bile bir bağ 🤍🤍
sabireglmz Benimde bir gün oldum kızım iki yaşında göğsüm çok ağrıyor geceleri de hiç uyumuyor çok zor bir gece geçirdim bugün ikinci gecem umarım hemen alışırlar bende dün biraz sağdım göğsümü bugün yine çok kötü 👎🏻
-Gizemli sabireglmz benimde oğlum 11 ocakta 24 aylık olacak fakat kesmek istesemde cesaret edemiyorum çünkü çok bağımlı sütümde var rabbimin verdiği katkısız en güzel nimmet diyorum ve memeden kesmek istemiyorum ama 2 yaşından sonrası için pek iyi bakmıyor doktorlar ve hocalar çok kararsızım 🥹
Cananne12 -Gizemli aynı şekilde bende kararsızdım, fakat 2 yaşayacak artık keseyim dedim. Bazen memeye düşkünlüğünden yemek bile yemiyordu çünkü