mom97X Kızlar Instagram’da denk geldim çok lezzetli ve çok da kolay gözüküyordu 🤤 Denesem mi acaba diye düşünüyorum Yapanınız var mı aranızda ? Kolay mı gözüktüğü gibi ? Tadı güzel oluyo mu ?
Aptalllarsizi mom97X ben yaptım güzeldi 10 üzerinden 8 puan verdim çokta kolay soğanları haşla içini koy sar
mirgulak mom97X yani biz yaparız tadı güzel toz sumak ta koyarsanız içine güzel oluyor normal kuru dolmayla birlikte sogan da yapıp birlikte pişiriyoruz hatta biz lahana sarması kuru dolma iç içte pişiririz bazı yöreler ayrı yaparlar tabi
mom97X mirgulak benim gördüğüm videoda tepsiye dizip fırına koymuştu ama dediğin şekilde daha güzel sanki
Aptalllarsizi mom97X fırında değil tencerede yaptım yaklaşık 20 dk falan soğanları haşladım içini doldurdum sonra yarım saat 40 dk falan da pişirdim
mirgulak mom97X yani soğan dolması tencereye koyun pişirin daha güzel oluyor bende gördüm bahsettiğiniz videoyu ama bizim dogu insanları pişiriyor ocak üstünde kısık ateşte daha güzle olur afiyet olsun şimdiden
Zeynepefemm mom97X ben dolma yaparken soğanın içini oyup onu da dolduruyorum biz çok seviyoruz. Diğer şekilde yapmadım ama eminim o da çok güzeldir
Zeynepefemm mom97X evet direkt çiğden içini oyup dolduruyorum biberlerin yanına koyuyorum ben. Haşlamalı olanı denemedim ama bence o da çok güzeldir
NariNariKiminYari mom97X off fırında yapmıştım çok güzel olmuştu bak canım çekti 🤤 ben bile yaptıysam herkes yapar bence ahshaha içini kıymalı yapmıştım
Minnakelifim mom97X ben yaptım haslarken az yaslamışım içini doldururken zorlandım tadını de pek beğenmedim acikcasi