Kızlar iyi akşamlar bebeğim3.5 aylık isal oldu hafiften dün akşam oldu bir kere bugün bikaç kere oldu ama yoğun değil ateşi yoktu şimdi ise ateş var hafiften 37 38 şurubunu verdik bugün acile götürdük küçük bir kasabada acil doktoru diş değildir dedi ama salya ve kaşıntı sürekli ellerini yumruk yapıp kemiriyor emmesinde sıkıntı yok ama hafif burun akıntı var üşütme mi yoksa diş mi pazartesi doktora götüreceğim ama içim içimi yiyor çocuk huzursuz çok😭