Benimkiler öyle 4-5 ay zorlandım yalan yok şuan küçük 1 büyük 2 yaşında. Genel olarak kolay ve güzel geçiyo birlikte oynayıp gülüyolar. Bazen büyük oyuncak vermek istemiyo kardeşini itiyo bi kavga çıkıyo tabi 😂 bide o yeni yeni yürümeyi öğreniyo abisi de sarılmak istiyo düşürüyo sürekli gözümün önündeler o yüzden😂