Ben ilk aldığımda göğüs ucunu tam yerleştirememişim çok az sağım olmuştu göğsüm de acıdı bıraktım. Sonra tekrar denedim güzel yerleştirdim göğüs ucunu önce masaj sonra sağım modu güzel gayet yani tekrar deneyin derim. Bir de emzirme sütyeni kullanın bazen duruşa göre elimle de destek vermem gerekiyor benim de