2 buçuk yaşında oğlum azıcık burnu kurusun kaşınıyor ve kanatıyor sabah akşam burnunu açıyorum nazal nem sıkıyorum bayadır iyiydi bu ara öksürük geniz akıntısı derken sabah beşte gene kanatmış burnunu kaşımak istiyor ama tüm gece uyanık kalamıyorum odaya soğan karanfil koydum hava nemlendirici var ama çok işe yaramıyor gibi peteği kapattım odanın yani daha ne yapayım anlamadım