KaranimEgem Araştırdığıma göre Philips’in telsizlerinden herkes memnun sizin tavsiye edebileceğiniz bir telsiz var mı alt kattan üst kata çekmeme gibi bir durum olur mu acaba bir de banyodayken kullanmak için vs ?
defnevedoruk KaranimEgem ben avent telsiz alıcaktım onun yerine bebevo kamera aldım en azından ne yaptığını da görüyorum fiyatlarıda aynı
nnoktaa KaranimEgem 1.5 ay öncesine kadar ben de dubleks evde oturuyordum. Ebebekten bu kamerayı aldım. Hareket ve ses algılama sensörleri mevcut. Telefonunuza uygulamasını indirerek takip edebiliyorsunuz. Ekranınız kapalı olsa dahi ses algılandığında bildirim geliyor.
leyoz KaranimEgem ben kamera aldım her yere götürülüyor telefonda uyvulamadan izleyebilirsin ses algıalama herseyi mevcut üst katta yatıyor ben asagıda izliyorum asagıdan bebişimi
KaranimEgem @nnoktaa etiketleri herkes kafasına göre değiştirebiliyor mu yoksa siz admin gibi bişey misiniz
nnoktaa KaranimEgem Forumda siz annelerimizin açtığı konu başlıklarına uygun olmayan etiketlere düzenleme yapmaktayız sizler cevap aradığınız sorulara daha çabuk ve doğru yanıt alabilmeniz adına değişiklik yapmaktayız. Bizler forumun gidişatını sağlamak kurallarına göre ilerleyişe yardımcı olmak ve doğru etiket ve başlık düzenlemesi yapmak adına moderatörlük görevi yapmaktayız.🌸
urasmom6 defnevedoruk merhaba, bende bu üründen almak istiyorum ama şarjlı mı oluyor bunlar yoksa hep prizde mi takılı durmak zorunda
KaranimEgem defnevedoruk kamera çocuktan uzakta olsa da sesi alıyor mu acaba odanın herhangi bir köşesinden şimdi ki fiyatı 2600 civari
nnoktaa KaranimEgem bildirim geldiği anda ekranı açarsanız duyabiliyorsunuz ve izleyebiliyorsunuz. Ben genelde aşağıda yemek yerken önümde açık tutuyordum ekranı izliyordum ağlayınca da sesi duyuluyordu. Ekran kapalıyken de bildirim gelince açtığımda yine duyuluyor.
defnevedoruk urasmom6 merhaba kamerası sarjlı değil prizde olmalı hep ama monitörü sarjlı fakat 3-4 saat falan gidiyor