Merhaba kızlar. 17gün önce doğum yaptım. Bebeğim başta emmedi şimdi alıştı sayılır fakat memede uyumak istiyor. Emmeye başlıyor 20dk emiyor uyuyunca yatağa koyuyorum hemen uyanıyor yine ağlıyor. 10 saate yakın uyumuyor. Gelenler yok sütüm yetmiyor çocuk açlıktan uyumuyor, sütün göğsünden akmıyorsa kalitesizdir derken moralim iyice bozuldu. Günde en az 3kere kaka, 5-6kez çiş yapıyor . Ama şu an doğum kilosunda kilo almamış yani. Sizce mama vermeli miyim ? Veya sütümün kalitesini arttırmak için neler yapmalıyım?