Benim oğlum da üç buçuk aylıktan beri doğrulmaya ve oturmaya çalışıyor ben korktuğum için oturtmamıştım hiç ama dört ay kontrolünde doktor muayene ederken de yaptı aynısını doktor bu durumu görünce bebeğin oturmak istediğini bunu istediğinde destekli olarak kısa süreli oturtabileceğimi söylemişti. Her bebeğin gelişimi farklıdır dedi. Ben de oğlum oturmak istediğini belli ettiğinde oturtuyorum destek vererek. Ama çok yormamaya çalışıyorum.