Oğlum 19 aylık , yaklaşık 2-3 aydır çok iştahsız. kahvaltıda genelde tereyağında yumurta pişiriyorum yanında helva reçel kaymak fındık ezmesi vs yediriyorum bazı günler kahvaltıyı güzel yapıyor ama oda her zaman değil. Onun harici diğer öğünlerde oyunla dikkatini çekerek zorla biraz yedirmeye çalışıyorum bir kaç lokma alıyor sonrasında inat ediyor ağzını açmıyor bu her gün bu şekilde devam ediyor aylardır. Eskiden her çorbayı severdi şimdi çorba içmek istemiyor. Patates severdi şimdi patates bile yemek istemiyor . Kıyma etle zaten hiç arası olmadı çorbada bile kıymayı sevmez köfte vs yemez. Sebzeyi çok severdi şuan sebzeyide yemiyor . Her gün ne yedireceğimi şaşırıyorum resmen aç duruyor . Anca muhallebi sütlaç gibi şeyleri yiyor meyve olarak muz yiyor muzlu süt yapıp içiriyorum , genelde kuru şeyleri yiyor daha çok kurabiye gibi pizza poğaça gibi evde bunları yapıyorum en azından aç durmasın diye ama böylede çok sağlıksız beslenmiş oluyor içime sinmiyor zaten onlarıda bazen yiyor bazen yemiyor . Bu aylarda bu durumu yaşayıp düzelen oldu mu? Çünkü eskiden böyle değildi şaşırıyorum