Bir çocuk her Allah’ın günü hasta olamaz
Neden neden neden diyip duruyorum
Sürekli hasta her gün
Kreşe gidiyor evet ama öncesinde de böyleydi sürekli hastaydı
Sürekli antibiyotik kullanmak zorunda kalıyoruz kullanmak istemiyorum zarar vereceğiz artık antibiyotik yüzünden organlarına
Ama sürekli kanında enfeksiyon var eee mecbur veriyorlar antibiyotik içmeden geçmiyor geçse 2 gün sonra yine hasta yine antibiyotik
Daha 4 gün önce bıraktık dün yine başladık
Alerji testi yapıldı güya alerjik astım çıktı asla bunun olduğunu düşünmüyorum ilaç başladılar o da iyi gelmedi
Bağışıklık testi yapıldı sorun çıkmadı
Eeee niye yani niye
Artık çocuğumda bizde perişan durumdayız hastalıktan çok yoruldum çaresizim ne yapacağımı bilmiyorum artık
Hastaneye götürüyoruz sürekli kan şu bu çocuk doktorlardan hastaneden korkuyor çünkü sürekli kan veriyoruz
Eee hastaneye gidiyoruz sonuç yok gitmesek sonuç yok
Neyin nesi artık kafayı yemek üzereyim