Merhaba anneler,kızım 16 aylık, yılbaşı günü hastalandı ve influenza teşhisi kondu ben ve o ağır atlattık haliyle şimdi biraz daha iyiyiz, ama sorun şu sakin olan çocuk gitti yerine herşeye ama herşeye ağlayan kendini yere atan bir çocuk geldi,bu durumu yaşayan var mı? Büyüme atağı mı yaşıyor yoksa hastalıktan sonra normal mi?