Merhabalar herkese hayırlı akşamlar
Benim vücudum bir haftadır aşırı kaşınıyor üç dört gündür de göğüsümde yaralar çıktı yara dedigim düz her yerde ufak kızarıklıklar diğer yerlerimde kaşıdıkça yara çıkıyor sağlık ocağına gitim vücudumu gösterdim şikayetimi söyledim uyuz ilacı verdi ama uyuz da olmaya bilir dedi çünkü eşimde çocuğumun da bir sıkıntı yok bebeğimi de emziriyorum onlarda hiç bir sıkıntı yok ama benim vücudum çok kötü aşırı kaşınıyor ve kaşıdıkça yaralar çıkıyor alerji gibi şeyler çıkıyor