neslihanada katılıyorum ya, benim annem benden sonra iki kardeşimi büyüttü uykusu gelice yatardı biri ne zaman uyanırsa kalkardı, sobalı ev öyle erken yatırma lüksü de yok 10/11 gibi gece uykusuna dalardı ortanca. sırtını kaşırdık okşardık 2 dk ya uyurdu , bebekken de asla sorun yapmadı. ama en küçüğü inanılmaz ağladı 6 ay gece hep sallandı durmadı. yani huy bu işler yüzde 90 ı.