mslesra çok emin değilim ama 2 yaşına kadar sanırım ,18 ay da olbilir, oral dönemde oluyolar. Her şeyi ağız ile keşfetme. Çok normal yani. Benm bebeğimde öyle her şey ağzında. Ben en başından beri hiç kasmadım ne kendime zulüm ettim ne ona. Sokakta falan taş toprak kum hep atıyo ağzına. Hani afedersiniz bok atmadığı sürece sıkıntı yok dedim. Yapma dedikçe zaten daha çok yapıyolar. Mümkünsen dikkatini başka yere çekiyorum falan. Tez zamanda geçmesini bekliyorum. 15 aylık benimkide.