Merhaba hayırlı akşamlar oglum 17 aylık ve memeden kesmek üzereyim normalde emerek uyuyor o yüzden biberon aldım süte alistirmaya çalışıyorum onu emerek uyusun diye ama biberonu kaç ml sütle doldurmaliyim bir türlü bulamadım normalde iştahlı bir bebek kefire bayılır bir kutu meyve suyunu dakikada içer sütü daha önce bir kaç kez denedim alerji için bir sorunla karşılaşmadım şimdi tam rutin oluşturmak istiyorum ne kadar icirmeliyim bilenler yazabilir mi?