Kupeklergiremez Yanlış anlamazsanız kırmak gibi de olmasın bende ikisi de çok kötü model de öyle duruyor diye mi anlamadım ama benim hiç hoşuma gitmedi üstelik kızınızın yaş günü aile arası olsa dahi biraz daha özen gösterebilirsiniz kırılmayın lütfen 🌸
MinelAskEla MerveH_ 2 daha güzel 🌺 aslında 1de güzel ama 1in üst kısmı spor duruyor bence. 2 olan sade şık .