Kreşe gıtmıyor ama eylülde anaokulana başlayan arkadaşı vardı Sureklı ondan dolayı hasta oluyordu emın olmuştum artık. Bugunde düşmeyen ateş vs olunca ınfulenza testi pozıtıf çıktı. Bundan bır ay öncede noro vırus oldu el ayak hastalığı oldu yanı kısacası gormedıgımız vırus salgın kalmadı 2.5 yaşında oğlum bu arada