alyacimm 11 aylık bır haftadır cizgi fim le uykuya dalıyor 5 dk demeden dalıyor ama biliyorum kotu bırsey sızce etkılermı dıkkatını vs alerjık kolık bır bebek tı ıst degstırırken cok aglıyor arada ozamanda acıyorum ızlemıyor pek ama korkuyorum
ZeydsMom alyacimm iyi bisey degil bu hele hele uykuya tv telefonla gecirmek daha kotu. Biraktirmaniz lazim aliskanlik kazanmadan sonra daha zor olacak
rumeysa24 Bence yaptığınız doğru değil 13 aylık bebeğim gece geç saatlerde uyur sabaha kadar 10 kez emmeye uyanır sabah saat 6 ve ayağımda sallıyorum ama ekran açmayı düşünmüyorum bence sizde yapmayın özellikle uykuya geçişte