emotion1234 Kızlar bebeğim 10 aylık önceden 8 Max 9 olunca uyurdu gece şimdi 10 11 buluyor pertim çıkıyor benim de niye böyle olur ya aklım almıyor daha bir hafta önce 8 9 da uyurdu bu çocuk var mı benim gibi olan ne yapmalıyım
papatyam-34 emotion1234 Gündüz uykularını kısaltabilirsiniz 3 uyku yapıyorsa 2 uykuya düşürün 4 den sonra uyumasın ki yorulup gece uykusuna erken geçsin ben her oğlum uyku gerilemesi olduğunda gündüz uyku saatlerini ay kısalttım ya da dediğim gibi 3 ten 2 ye düşürdüm öyle denedim çok şükür uzun süredir iyidi düzenimiz ama bizim de bir haftadır sürekli uyanıyor galiba bende artık gündüz hiç uyutmayacağım biraz zor olacak ama böyle de yanından gelemiyorum yarım saatte uyanıyor geri uyutuyorum 🥲
emotion1234 papatyam-34 yok yok ah keşke 3 uyku yapsa zaten tek uyku yapıyor bazen 2 yapıyor mesele bugün iki uyku yaptı ama toplamı 2 saat yani anlamadım ki 4 ten sonra da uyumuyorum hiç hiç uyumasam uyumayacak çocuk kafayı yiyeceğim artık
emotion1234 aysebb bazen 2 bazen tek utku yapıyor mesela bugün 8.30 da uyandı 11.20 uyudu 11.50 kalktı sonra 16.15 uyudu 16.55 kalktı
emotion1234 aysebb 1 hafta öncesine kadar çok iyiydi gece en geç 9 olmadan uyurdu ya sinirimden ağlıyorum şu an kendine se de yazık
aysebb emotion1234 Bu durumda geç yatması normal zaten akşam üzeri 16.30 dan sonra uyumaması lazım. Sabah en geç 8 de kalkması gerek. Ve 2 uyku yapması en sağlıklısı şuan 3-4 saat aralığında yoksa yorgun düşer sıkıntı olur
Bebislerhakkinda emotion1234 atak döneminde canını sıkma geçiyor 1aya , sabah 7de uyandir ilk uykuyu 9bucuk 10da yaptir 2.yi 3te yaptir max 4te kaldir uyumasin aksam rahat uyur✨️ birde kendini şartlama kesin uyutucm diye ters tepiyor sonra 👍
sezer2022 emotion1234 canım robot değil bebekler, asla haftası haftasını tutmuyor 🤷🏻♀️ helede 9 ay diş dönemi çok normal huysuzluğu
emotion1234 sezer2022 ya bilmiyorum işte evet atak olabilir ama bu kadar geç uyuması hiç sağlıklı gelmiyor ne yapacağımı şaşırdım
emotion1234 Bebislerhakkinda Osman Gönülak var doktor o atak diye bi şey yok çocukta bir sıkıntı vardır muhakkak diyordu ne bileyim hep bi Atak halinde zaten bu çocuklar
betul97_ emotion1234 4 ay 27 günlük kelin ilacı olsa ilk kendine kullanır hesabı varsa böyle bir yardım bana da edin 🥹🥹 Uyumuyor asla uyumuyor
neslihanada Bence bu uyumama geçmiyor her ay atak var kendimizi kandırıyoruz valla heleki 8 aydan beri dahada zorlaştı 11 aylık hala geçmedi bu durum dişle atak birleşince beni bitirdi düzelcek umudumu kaybettim doğdundan beridir ağlıyor zaten 😂 mız mız alıştım
emotion1234 neslihanada ya ilk bebeğim Allah günah yazmasın çocuğa tövbe ettim bi daha resmen işkence çekiyoruz
Bebislerhakkinda emotion1234 atak var ya çoğu bebek o döneme girince uyumuyor mizmizlaniyor atak.bitince minnoş oluyorlar nedense 🤣 her atağı yaşamış biriym