Sağlık ocağındakiler hiç bakmayın duymayın bileee deli ederler insanı psikoloji bozmaktan başka bi işe yaramıyorlar sanki kötü annesiymişsin gibi öğüt veriyolar bizim bebeğimizi bizden çok düşünüyo gibi tavırlar.bebeğinizin kilosu çok çok iyi bu arada