Kızlar blraz uzun olacak kusura bakmayın ama fikrinize ihtiyacım var.. 45 günlük oğlum var, ilk doğduğunda emzirmeyi pek beceremedim, süt de gelmedi zaten ve bebeğim sarılık oldu. Sonra doktor mama vermen lazım dedi 30 ccyle basladık mamaya..o sırada benim hala sütüm gelmiyordu ya da çok az geliyordu tam bilemiyorum çünkü makinayla sağdığımda en fazla 20 cc çıkıyordu toplam.Doktora bu durumu anlattım, mamayı kesme, o çıkan 20 ccyle falan asla doymaz bebek dedi.şuan önce emzirip sonra da 60 cc mama veriyorum .mamayı tamamen kesmekten korkuyorum, sütüm ne kadar geliyor , yetecek mi emin olamıyorum ..zaten kolik bir bebek, aç da bırakmak istemiyorum 😔😔önce emziriyorum sonra da mama veriyorum..Nasıl bir yol izlemem lazım,şuan sütüm az da olsa geliyor ,mamayı nasıl azaltabilirim?lütfen yardım edin..😖😖