Ecemnurmom kesinlikle pro almayacaksan iPhone hiç alma daha iyi ben 12 kullanıyorum memnun değilim bu kadar fark olduğunu bilsem pro alırdık eltimde 13 pro var elime alınca farklar hemen anlaşılıyor hem ekran hızı hemde kamera olarak çok fark var.
15 ve 16 yı bilmiyorum araştırmak lazım. Ama 11-12-13 önermiyorum üçüde aynı sayılır zaten etrafımda kullananlar olduğu için hakimim.