Kdz çoook geçmiş olsun. Benim kızım da mama sandalyesinden düşmüştü, hemen doktora götürmüştük. Gözlerde kayma, harekette azalma, uyku hali, kusma varsa hiç oyalanmadan hastaneye gidin. Eğer yoksa takip edin 24 saat. Kulak arkasına bakın, morluk vs yoksa içiniz rahat olsun. Gerçekten Allah bebekleri koruyor. Her annenin mutlaka başına gelir böyle şeyler, kendinizi lütfen suçlamayın. Bundan sonra daha dikkatli olursunuz. Allah beterinden sakınsın. Çok geçmiş olsun🙏🏻🌸