Yayburcu Kızlar adetim 4 gün geçti kalın ama silik bi çizgi çıktı acaba regl geçtiği halde silik çizgi çıkması normal mi çünkü adet günü bile diğer oğlumda tam çizgi çıkmıştı
Yayburcu basaksahinx evet kalın baya ama anlamadım neden silik acaba geç döllenme mi oldu acaba yarın gitsem kese görünür mü yoksa erken mi
basaksahinx Yayburcu evet o da olabilir çok başında da olabilir. Yarın başka bir testi yeniden deneyin bence
yks Yayburcu bende de silik çıkmıştı adetim yeni gecikmisti kan tahlili de hamileydim ama kese gözükmüyor dedi iki gün sonra lan tahlilinde değer düşmüştü dış gebelik dedi şuan ne olacak bilmiyorum