Canım ben faranjit olmuştum o dönemde hafif ateşlenince parol içtim akşama doğru en son 39,5 ateşle acile attım kendimi boğaz ateş vs hep maske taktım bol bol emzirdim. Antibiyotik kullanmak zorunda kaldım bebiş içinde bol bol emzir en önemlisi, burnu tıkanmasın evi güzelce havalandır ilerlediğini düşünüyorsan doktora götür mutlaka. Ama kendini iyileştir sen iyi olursan oda hemen toparlar. Çok geçmiş olsun