Kuzularinanasi BtlSare 2 ay daha emzirin bence.ozellikle 22 23 24.ayda kolostrom kadar faydali süt geliyor…bundan mahrum birakmayin…makalede okumustum bunu kulaktan duymak bilgi dgl.2 ay daha emsin…iki kizimi da 24 ay doldu öyle biraktirdim ben
Kuzularinanasi Ozge_5555 evet öyle en az 24 ay emmeli deniliyor ztn saglik bakanligi da ,bi suru makale de bu sekilde.24 ay dolsun birakirsiniz.