Dolores Lego duplo bizim de hayatımızı kurtardı resmen😅 Ben 1 yaşında başladım. Mutlaka zemini ve yapım kutusu alınmalı. Sanırım 7-8 set aldım duplo, 4 yaşında oynuyor.
Yaklaşık 6 aydır da city alıyorum. Onunda zeminini ve yapım kutusunu aldım. Değişik 5-6 tane de set aldım yine. Tv ünitesinin altını boşalttım. Trendyoldan da şu çoklu buzluk kaplarından aldım. Set set onunlarda saklıyoruz. Hem düzenli hem oyalayıcı hem geliştirici.
Bir de benim oğlum var. Hot wheels tırlarından, garajından, yarış pisti ve bir iki city setinden aldım. Onlar da ikinci favori.
Jengalarla farklı oyunlar yaratıp güzel zaman geçiriyoruz.
İkea’nın tren seti de hiç bıkmadan oynadığı diğer oyuncak. (Bunun tüm parçalarını ikinci el aldım, taş gibi zaten)
İlk bakışta evet pahalı geliyor ama indirimlerini takip ediyorum. Aktuel market indirimlerinden falan aldığım herşey çöp oldu. Bunlar hep ömürlük oyuncak.