dmtsmnmrlp merhabalar, behçet uzda rutin muayene için poliklinikler oraya gitmesemde farklı bölümlerden hizmet aldım o hastaneden gayet iyi ilgileniyorlar eğer yakınsanız Kemalpaşa da görkem abdikin de iyi bir doktor birde İzmir’de aile hekimlikleri gelişmiş bir sorun isterseniz cihazları takibi falan çok iyi eğer sadece rutinse boy kilo gelişim içinse belki yeterli gelir ama özeller gibi oyun oyuncak veya gelişim konusunda öneri olmaz gibi 😔