Benimde 22 aylık aşamalı kesmeye çalışıyorum. Göğsümde bı sıkıntı yok şimdilik. Gündüz vermeyip gece veriyorum. Yavaş yavaş gecede kesebilirsem bitecek inşallah. Ramazan ayı olmasaydı 2 yaşını doldurup öyle keserdim. Eşimde vican yaptiriyor 2 yaşını doldursun diye ama kızım çok zorluyor memede uyumalar. Gece 3-4 kez kalkmalar. Kaliteli uykuya hasret kaldım.