Kızlar oglum dun bıraz ateslendı ama en fazla 37 oldu bugun dus aldırdım 2 saat sonra altını degıstreyım dedım bı baktım bakcakları isilik gıbı olmıs acıle gotrduk onlarda el ayak hastalıgıne benzıo dedı ılac verdı yara gbı olursa pazrtsı cocuk doktruna gdıın dedı netten baktım onda yara gıbı ama bızmkı ole degıl bole sorun yasayan oldumu hıc ben atesten olmuste dıe dusunuyorum