50krsvertirreekk valla övünmek gibi olmasın da her yemeği de güzel yaparım; el lezzeti denen şey ile ilgili sanıyorum, kullanılan malzemeye yazığım gelir ziyan olmasın diye elimden geleni yaparım, hiç denemediğim kaburga dolmasını deneyecem en kısa zamanda ama misafir olarak kimi
Çağırsam bilemedim 😂😂