bisusbe_ acil bişey yapmıyor. Öncelikle bi cam felan açın temiz hava girsin içeri. Sonra bi poşet alın elinize .Poşetin içine nefes alıp verin nefesiniz düzene girecektir. Poşet şişip indikçe rahatlayacaksınız. Mutlaka ama bi doktora görünün psikiyatriye. İlaç neden kullanmıyorsunuz emzirdiğiniz içinmi. Atak geldiğinde kendinizi mümkün olduğunca başka şeye odaklanmaya çalışın.