Üçüncü haftada başladı reflüsü .dokuz haftalığız biraz azalıyor gibi. Sizleri reflüsü ne zaman başladı ve ne zaman bitti? Artık çok yoruldum sürekli kendimin de onunda kıyafetini değiştirmekten. Kış günü kurumuyor da😓 Önlük falan kar etmiyor bizde. Sadece kıyafette değil koltuk halı parke ne varsa.
Bir de o kadar emip kusup yeterince kilo alamaması çok can sıkıcı olmaya başladı artık. Allah beterinden korusun da gerçekten çeken bilir😥