Demett_k kendinizi korkutmayın rutin bakılan bir şey ultrason 6 ayda bir veya yılda bir bakılır. Değerleri çok yüksek değilse belli aralıklarla kan tahlili ultrason bakılır. Yüksek olursa biyopsi yapılır ona göre tedavi planlanır emin olun İnternetten yazıldığı fibi korkunç bir şey değil ben 20 yıla yakındır hepatit b taşıyıcısıyım bi kere biyopsi oldum. Bugün e kadar tek ilaç kullanmadım evlendim hamile kaldım çocuğum var çok şükür bir sorun yaşamadım. Sizde içinizi ferah tutun.