seher178 Kızlar Allah rızası için beni rahatlatın kafayı yemek üzereyim sütüm kesilecek bebeğim 1aylik hepatit b asini olmadı çünkü asi yok dediler abim hepatit hastası yengem geldi ve çocuğu öptü sizce bulaştımi nolur yazın bı ya
Okuyanbiranne seher178 aşı yok nedir ya canım bu senin yasal hakkın ve sana özel devlet yolluyor bu kasapta et değil k bitsin
SuMisalii seher178 bulaşıcı bir hastalık olduğunu biliyorum ama yengeniz de de var mı oda önemli abiniz öpmemiş neticesinde. Maalesef insanlar çok bilinçsiz davranıyor hiç bir hastalık olmasa bile 1 aylık bebek öpülür mü yani. İnşallah bir sorun çıkmaz.
amazontuba seher178 24 yıldır hepatit b hastasıyım öpmeye filan bulaşmıyo çocuğun ağzına tükürmediyse bişey olmaz 🌸
amazontuba Okuyanbiranne malesef bu aralar aşılarda problem yaşanıyor 🤷♀️ asm lerin suçu da değil onlara da gelmiyo aşı ne yazık ki
Esrataluy amazontuba doktorum da şöyle dedi ben safra ameliyatı oldum bugün sen a ve b geçirmişsin diyor taşıyıcı olabilirsin diyor ama başka doktora sordum taşıyıcı olsan o söylediğiniz değerin pozitif çıkması gerekiyormuş evet
amazontuba Esrataluy her türlü olabilirsin hastalığa maruz kalıp etrafa bulaşıcılığın yoktur mesela. Ama o değer pozitif değil hasta da taşıyıcı da değilsiniz. Bağışıklığınız var
Esrataluy amazontuba canım sana bişey doğrucam sana hepatit değerimi atmıştım ya Orda hbsag daha önce bakılmış 0.4 şimdi yeni bakıldığında 0.554 falan çıkmış bunun yükselmiş olması bi sorun teşkil eder mi acaba
amazontuba Esrataluy hbsag yükseliyorsa enfeksiyon var vücutta demek diye biliyorum yani şuan enfekte durumda siniz şayet yğkseldiğinden eminseniz
Esrataluy amazontuba sana atmıştım ya daha önce o değerlerim için soruyorum orada daha önce de bakılmış benim o değer daha düşük çıkmış sonra yüksek çıkmış ama normal değerler arasın da sadece eskiye göre yüksek çıkmış onu sormak istedim
yelizb amazontuba Merhaba! Bir şey danışmak istiyorum anti hbs şuan pozitif ve değerim 134 gibi yüksek bu neyi ifade eder yani vucudumda enfeksiyon mu var yoksa aşı mı ben en son zamanlard aşı vs olmadım bu değer nasıl değişiyor?
amazontuba Esrataluy anladım enfeksiyon uzmanı ya da gastroenteroloji uzmanı daha iyi yorumlar ama düzenli yükseliş seyrediyorsa hbsag sürekli pozitif geliyorsa hepatit var demek. Ama biz sadece bu değerle bişey diyemeyiz
Esrataluy amazontuba canım daha önce atmıştım ya sana geçen gün değerimi zaten benim negatif geldi hesab değeri