magal ya bizimde öyle oldu başta çok memnundum aslında, yapmışsınızdır illaki ama kapağındaki pipet yanındaki aparatı oturtun yerine bazen o yerinden çıktığında ya da gevşediğinde akıtıyor. Ya da kapağı tam oturmazsa akıtıyor kapatırken o çıt sesini duymak lazım